Purjetamine kariibi merel

On küll surfiblog, kuid jälle kirjutan millestki muust. Nädalavahetusel oli võimalus katamaraaniga kolm päeva purjetada imelisel kariibi merel. Saare lõnaküljel,kaguosas(teist korda sõitsin, natuke etinevat teed pidi,Santo Domingosse)ja sealt La Romanasse ,Casa de Camposse, mis on täielikult igatpidi turvatud ala, sadama, villade ja ühe hotelliga(kus öö maksab 800$) udupeen küla/linn/midagi taolist.Kõik võlts -midagi Dominikaanist seal ei ole.Itaalia,Portofino sadama järgi ehitatud väljak restoranidega, kus muidugi on kõik mitu korda kallim kui muidu ja isegi terve linnaosake(Altos de Chavon) kus kõik majad ja tänavad on täiesti vanaaegsed ehitatud.Väga väga ilus, aga kõik võlts ja seega natuke kummaline minu arust. Õnneks seda kõike nägin alles kui maha tulin laevalt.
Aga reede õhtupoole sõitsime välja.Päike loojub-North Shore’il seda ei näe ju,Cabaretes.Tõuseb täiskuu(14 ja sõbrapäev oli täiskuu, oh ja ma sain nii häid uusi sõpru ju ka veel) Tuuleke tuli siis kui juba hakkas pimenema(kl 19 läheb pimedaks 10minuti jooksul) Kuna laevaomanik on ka surfar(wind ja kite) siis kohemaid anti minu kätte rool(mitte rool, aga üks teine asi,kuidas seda kutsutakse, tüür?) et see on täpselt nagu windsurfamine, oskad küll.No ja siis ma natuke õppisin ja vingerdasin sellega, aga lõpuks terve õhtu purjetasigi. Õnneks oli vaja sõita vastutuult ja see ei olnud probleem( seda, et allatuult palju keerulisem oli sain teada pühapäeval) Laev oli, Katamaraan-Outremer 49.(kas eesti keeles öeldakse laev?Boat& barco ütlevad ju) Niisiis kõik ülejäänud chillisid ja tantsisid ja nautisid oma nädalavahetust(tööinimesed, mitte turistid nagu ma) ja mina ka väga nautisin seda tegevust, laeva roolimist, purjed sahisesid ja kuu oli nagu lamp ja tähed taevas ja täiesti imeline!Esimese poole tunniga oli ka tuunikala õnges ehk õhtusöögi materjal.Kus me ankrusse heitsime, hüppasin kohe vette, mis on ainult1,5m sügav.Imeilus koht, palmirand ja vesi paistab läbi öösel pimedaski.Meritähed põhjas on ainsad hingelised.Ilus!!! mina ei saagi muidu olla kui käin vaatan vahepeal lihtsalt seda ilu ja läbipaistavat vett ja meritähti, kõike mida hommikul tulevad rùndama turistid Punta Canast, aga meie oleme siin terve öö, nii, et mitte kedagi rohkem ole ei merel ega maal, sest õnneks on siin looduslaitseala ja ühtki allinclusivit siia teha ei saa. (El Este national park, Saona saar, Las palmillas)Hommikul jah, tõepoolest sajab turiste kohale metsikult ja siis põgeneme järgmisse kohta mis on minu arust veel ilusam.Ja sinna juba turiste ei tule. Kalapaat tuleb ja tellitakse langostat, ning mingi aja pärast on nad tagasi kotitäiega.(pisikesed liiga, neid ei tohiks püüdagi)Aga mis siin enam-maitseb hästi hiljem.Terve päikseline päev, head söögid, ujuda ja snorgeldada. Õhtupäikse chill ja sel ajal tulevad Manta raid heleda koha peale vees samuti chillima, nii, et näeme neid vähemalt 7-8tk päikeseloojangu ajal.Tumedasse tähistaevasse tõuseb üle palmisaare tumeoranz kuu.Imeline! Pühapäeva õhtul tagasi sõites jälle päikeseloojangus ja punase purjega on täpselt sama kass tunne kui tavaliselt kuskilt Hiiumaalt või Pärnust pühapäeval Tallinna sõites…13291287545_cc5aa688d4_b13291444513_e5909e858b_b

Rubriigid: surf, sildid: , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.