Tarifa kämpingud ja rannad

Kuna ma sattusin Tarifale planeerimata,juhuslikult,siis läksin lihtsalt vooluga kaasa.Ei hakanud isegi uurima mis võimalused on,sest teadsin,et seal on võimalik telkida.Budget eelarve puhul igati ok variant.Teepeal selgus,et telgi plats maksab 17eurot pluss veel inimese pealt 7eurot.Dziisas!Ei ole võimalik,et nii palju.Aga on.Sama raha eest saab hotellis olla või vanalinnas armsas hostelis.Ma ei saa aru miks seal Las Dunases üldse käiakse.See on mingi nostalgia teemaline üritus,mina sinna igatahes mitte kunagi ei läheks.Kõige koledam,räpasem,tolmusem,kallim kämping Tarifal.Logistiliselt on arusaadav.Seal saab hoida surfikama ja seda randa lohistada (u.400meetri kaugusel veest.)Alguses ei pidanud paduvihmas telki panema,saime majas olla.See oli see pime,kole ja haisev maja.Järgmiseks kolisime majja,mis oli valgem,helgem,aga kui mul oleks käepärased vahendid olemas,ma suudaks ise parema maja ehitada valmis kindlalt.Lihtsalt küprokist onnike kokku taotud,väljast ei paistagi nii hull:).Kuna maja maksis üle 500euro 8121759286_027b36f72d_zndl, siis on päris kindel,et selle raha eest saaks elada ka hotellis või rentida korteri või midagi.Muidugi maitse asi ja küsimus.Käisin teistes kämpingutes uurimas ja n.Rio Jara, Torre de Pena olid puhtad,ilusad,odavamad.Sealt ei pääse nii hästi vette võibolla,aga samas pole kindel,sest seal elas ka inimesi,kellel olid surfiasjad õue peal.Kõige lõpus selgus ka tõsiasi,et tegelikult saaks telgi panna tasuta platsile,ligemal rannale kui Las Dunas.Valdevaqueros rannas kohe Tangana kohviku kõrval,otse mere ääres.Seda algul keegi ei öelnud,kuigi teadsid.Nii,et järgmine kord tean siis ka.

Kolm ööd olime Torre de la Pena kämpingus,mis oli eriti armas.Sai panna telgi mereäärde või mäe otsa.Me valisime mäe.Seal oli rannal restoran ja bassein ja pood ja majad olid ka 8121876291_bdbc978453_zhästi armsad.

Igatahes oli seal odavam kui Las Dunases ja ilus,lopsakas aed.  Wifi basseini ääres jne.

Lihtsalt näide ühest toredast “majast”Sellises elati ka,parklas,rannal,kõik käe,jala juures.

8121766143_58f9002b07_zLisaks Las Dunasele on ka see rand täiesti hullumaja puhvet.Valdevaqueros.Sellel pildil siin on väga vähe lohesid,aga kui tähelepanelikult vaadata mis toimub,kui paljud lohed on vette kukkunud,siis…mismoodi nende vahel sõita???Ühel päeval kui ma tulin Arte Vida rannast allatuult Spin Out`i juurde siis hiljem kaldal üritasin lugeda kokku.Oli 200ringis purjelaudasid ja teist sama palju või veidi vähem lohesid.Arvestage seda,et hooaeg on läbi ja tavaliselt on mitu korda rohkem!!!Kui ma jõudsin tühja mere pealt sellesse rannasoppi,ma pidin kreepsu saama.Nagu arvutimäng,pead eest ära hüppama ja veiderdama.Tuul oli nii tugev,sõideti 4-5ste purjedega.Mul oli 7.0mis oli nii üle,et ma panin jala chikenisse ehk tagumise jala panin vastasaasa,ise olin tikksirgelt püsti ja puri oli täiesti risti lauaga,et siis uks lahti niipalju kui võimalik.Sellises konditsioonis kogu selle 8121854724_236a98e05a_zsupi sees oli õudne!

Et hullumaja vältida,siis enamasti sõitsime Arte Vida rannas,kus oli just niimoodi ruumi nagu sellelt pildilt näha.Seal sai ka ligemal veele rigada ja rand on väga ilus.Loheõppijaid ei ole ranna peal,saab rahus päikest võtta,ilma kartmata lohega pähe saada,mis on tavaline Vadevaqueroses.Kohvikud on ka mõnusad ülejäänud seltskonnale,kes ei surfa.

8121877945_ff396dc2f2_zSiit paistab Arte Vida rand Dos Marese surfilaenutusest pildistatuna.

Teisele poole sealt jääb kohe Los Lances rand,mis on ka lohede poolt vallutatud.Nii,et nende kahe ranna(Valdevaqueros ja Los Lances) vahel on võimalik purjelauaga sõita rahus.Kui,siis mõni üksik lohe,kellel on kaasas 8121833305_301ce04cff_zturvapaat,kes neid kaldle lohistab ja siis jälle uuesti lähevad…

Torre de la Pena kämpsi ligidal on Mistrali laenutus(teine Mistral on Valdevaqueroses)kus on vetteminek sellisest rannast ja trepist alla.Ka seal sõidetakse.Meie läksime sealt SUPidega 8121882540_12b6fbaeaa_zvette ja panime sussid,et jalad haiget ei 8121801471_d6a3385c20_zsaaks.

Laenutusi oli randades 5tükki,millest ma 4läbi käisin,kui ma enda purjed olin kõik ära lõhkunud ja buss oli remondiootuses Marbellas koos kõige kamadega.Puhus hästi ja korra mõtlesin,et äkki peaks laenutama midagi…Purjed olid enam-vähem,aga lauad olid igalpool freewave.Isegi mitte ühtegi freeride lauda ma ei näinud.Ja selle kõige jama eest keskmiselt 60eurot 3h.Kuna levantega,idatuulega on alati tohutult vastik chop ja ponientega,läänetuulega ei pääse shorebreakist,siis ma ei osakgi öelda millega seal sõitma peaks.

Kämpingute kõrval on seal ka täiesti chillid hotellid,mille olemasolu Tarifalt läbi sõites üldse ennem ei aimanud.Ega niisama ei ole nimetus chillout hotel…  100% fun, Dos Mares, Tres Mares, Hotel Hurricane,

Punta Sur,kus on hoov linde täis n.paabulinnud jne.

Kõige mõnusam aga on Tarifa 8121864437_006111732a_zvanalinn.Kõige rohkem tahaks seal olla.Hosteleid on armsaid n.El Beaterio  kiriku kõrval,8121873726_d940f9faa6_zlillepõõsasse peitunud uksega, Misiana hotel,või hoopis rentida mingi araabia stiilis mõnus maja või korter vanalinnas ja sealt rolleri või jalgrattaga surfamas käia.

Ja kõige lõpuks magasime ka sellises”hotellis”8121752537_4a647653e1_z

Buenas noches!!!

Rubriigid: surf, sildid: . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.