Lainepäev

Imeline hommik!Telgiuksest mäe küljel avaneb vaade merele.Suured,pikad,ühtlased lained.Musti,pingviine meenutavaid kujusid juba varahommikul meri täis.8121873551_b03ad2d496_kTuulevaikus.Prognoos oli 30kraadi sooja,1 meeter tuult,laine kõrgus 1,9meetrit.Nojah,seepärast on terve tänav lainelaudadega sebivaid tüüpe kell 9 hommikul täis ja kõik autod mis mööda sõidavad ka lauad aga ei purjeid mitte kellelgi.Eile istusime terve päeva mereääres aga ei tulnud tunnet peale,minna lainetesse.Öösel mühises ja pahises ning tuli kindel otsus meil Ivikaga proovida lainelauda.Ja need tänased lained olid juba kaugelt sellised,et ei jätnud võimalustki midagi muud teha.Elevus oli suur,peale hommikusööki jooksime esimesse laenutusse ja võtsime kogu päevaks SUPi.Tädi arvas,et ta meile lainelauda algul ei anna,sest sellega on keerulisem sõita,et tehku me ennem SUPiga lainetel tutvust.Ozus oli poole odavam rent,aga sealt ei antudki täna SUPe algajatele,öeldi,et selline ilm,sellised lained küll algajatele ei sobi ja mindagu homme,siis on väiksemad lained.Meile keegi seda ei öelnud,et liiga karm ilm ja mina siis katsetasin esimesena.Päris keeruline oli saada üldse mõnda lainet kätte ehk siis peale talle,et sellega sõitma saada.Ja veel keerulisem oli selle laine peal püsida kui sinna said.Jeerum,vesi tuli kõrvadest sisse ja ninast välja.Kahetsesin,et Pirital laevalaineid ei katsetanud suvel,oleks abiks seegi.8121809979_e6be1e54ea_kVäga,väga palju rahvast oli vee peal.Naljakad need lainelaudurid:ligunevad terve päeva vees,kalipsodes loomulikult,lobisevad omavahel terve pundiga ja siis vahepeal sõidavad kui tuleb häid laineid.Mul oli õnneks oma sektsioon kus peale minu ainult paar surfarit veel,aga siis aerutasin teise randa,kus meie seltskond päikest võttis ja seal oli hirmus palju surfareid,kõik oskasid sõita ju,mõned päris prod ja mina koperdadin oma suure supiga nende keskel.Seal oli küll nats hirmus,et kellegile otsa ei põrutaks.SUPe oli ka palju ja mida imet nad kõik nendega teha oskavad,ulme.Mina ei osanud seda keerata,sõitsin otse alla,tundus nii suur ja kohmakas,aga tegelikult ikka sõitsid vägevalt teised.Nägin igasugu erinevaid variante millega saab sõita lainetes.8121779407_d4c85c6491_zÜhesõnaga mul vàga hästi välja ei tulnud,aga tore oli proovida ikkagi.Sellest rannast väljatulek veest oli keeruline.Põlvesügsvuses vees pidid sukelduma laine alt,muidu oli jama majas.Tuul hakkas ka puhuma,aga ma ei kujutanud ette mingitki varianti kuidas purjelauaga merele pääseks ja jäi ära.Nüüd siis kolmandat päeva on lainetes sõitmise ilm,ilma tuuleta.Peaks selgeks ikkagi õppima selle asja.
8121791652_72e9230912_z8121815820_95e982979a_z

Rubriigid: surf, sildid: , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.